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Cartier, marque la plus vendue sur le Luxury Pavilion d'Alibaba.
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Richemont CEO Jérôme Lambert Talks Refining Digital with Alibaba | Alizila
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Cartier Meets Tmall in Richemont-Alibaba Online Luxury Tie-Up - Bloomberg
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Cartier moqué en Chine pour une pub semblant camoufler un couple gay - Le  Parisien
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Cartier Through You|Cartier Sanya Boutique Digital Experience | MAZARINE
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Cartier Launches World's First Exclusive Cartier Theme for VIP customers:  Sponsored Theme on LINE, A revolution in Digital Luxury Brand Marketing
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Tmall Luxury Pavilion's Janet Wang Shares Platform's New Features Ahead of  11.11 Global Shopping Festival | Alizila
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E-COMMERCE : CARTIER ACCÉLÈRE SA PRÉSENCE EN CHINE - L'officiel Horlogerie  & Bijouterie
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Cartier, Piaget, IWC, Jaeger-LeCoultre join Alibaba's Tmall, following LVMH  with virtual stores for online customers – how much would you spend on a  luxury watch you'd never seen? | South China Morning
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What Chinese customers think of Cartier joining Alibaba's Tmall | Vogue  Business
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A Paris, l'opération séduction de l'équipe de Tmall Luxury Pavilion  d'Alibaba
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Cartier - Culture of Design - Campagnes et contenus - Horlogerie &  Joaillerie - Mazarine Asia Pacific
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Cartier, la pépite du Luxury Pavilion - Comité Colbert
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Cartier inaugure une nouvelle boutique sur Tmall Luxury Pavilion d'Alibaba
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CARTIER SALE IN CHINA - Canal LuxeCanal Luxe
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How Cartier Kept Its Sparkle in China Amid Covid-19 | Alizila
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Cartier soupçonnée d'autocensure en Chine - Le Temps
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Cartier renforce sa présence en ligne en Chine.
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Global Shopping Festival d'Alibaba : un nombre record de maisons de luxe  annoncé.
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Cartier, Piaget, IWC, Jaeger-LeCoultre join Alibaba's Tmall, following LVMH  with virtual stores for online customers – how much would you spend on a  luxury watch you'd never seen? | South China Morning
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Un Luxury Pavillon : la stratégie d'Alibaba pour attirer les marques de luxe
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Michel Aliaga - Associate director of Heritage Information - Cartier |  LinkedIn
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Chine : Une publicité Cartier montre un couple d'hommes, la légende parle  d'« un père et de son fils »
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Cartier talks about cracking China with WeChat
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